Éld át a szabadulószoba élményét az otthonod kényelmében!

Könyvajánló - Dr. Gareth Moore: Szabadulószoba - Juss ki a múzeumból!

Szabadulószoba az otthonunk kényelmében? Igen! Már ki sem kell mozdulnod a lakásból, hogy egy izgalmas kalandban legyen részed. Mozgasd meg az agytekervényeid az interaktív rejtvényekkel és juss ki a múzeumból!

foke.jpeg

Izgalmas látványvilággal és kalandos agymunkát kínáló feladatokkal várják a bátor jelentkezőket a szabadulószobák, de mára egyre több társasjáték és könyv teszi lehetővé, hogy saját otthonunkban élvezzük a mókás programot. Néhány hete jelent meg a HVG Könyvek égisze alatt Dr. Gareth Moore könyve, mely próbára teszi a szabadulószobák rajongóit. A feladat, hogy többek között az egyiptomi kiállításon, vikinges kalandon és dinoszauruszok között haladva kijussunk az ijesztő csapdát jelentő múzeumból.

Először kezünkbe vesszük ezt a gyönyörű keménykötéses kötetet, melynek a hátuljában egy hatalmas borítékot találunk. Szükségünk lesz egy szép nagy asztalra vagy tegyük szabaddá a nappali padlóját, ahol könnyedén ülhetjük körbe a feladatokat. A borítékban több, mint harminc segédeszközt találunk, amelyekre szükségünk lesz, ha túl akarunk jutni a küldetésen. Kell építenünk például különféle dobókockákat, állványokat, dinoszauruszokat, de még egy kisebb űrhajót is. Emellett a boríték segítségeket is tartalmaz, ha netán elakadnánk valamelyik feladattal. Ha nem ragasztjuk össze a tárgyakat, akkor vissza is tehetjük a feladat végeztével a borítékba, így akár többször is végigcsinálható a feladatsor.

Ha mindent kipakoltunk, már nincs is más dolgunk csak elkezdeni a szabadulást. A történet onnan indul, hogy benn rekedtünk a múzeumban. Kapunk egy térképet a helyről, majd a különféle tárlatok szobáinak ajtajai számos rejtvény megoldása után nyílnak ki előttünk. Jópofa feladatok kaptak helyet a kötetben, melyek különböző nehézségűek, de már akár egy tízéves is nekifuthat, ennek ellenére én azt javaslom, hogy egy kis közös családi vagy baráti mókázás legyen belőle.

A résztvevők korától, gondolkodásmódjától függően 60-90 perces szórakozás, amihez szükség van egy kis logikára, ügyességre, időnként pedig szemfülességre is. Az ötletességük mellett igényesek a feladatok, ráadásul Beatriz Castro illusztrációja is szuper, de már a tárgyak előkészítése is izgalmas, mert menet közben lehet találgatni, hogy vajon milyen feladathoz lesz szükség rájuk.

A szerző számos könyvet írt már, melyeknek ehhez a könyvhöz hasonlóan célja az agy fejlesztése. Játékok, fejtörők, kirakók, labirintusok. Mind egy célt szolgálnak: játékosan fejleszteni a logikai érzéket és a megfigyelőképességet. Egy különleges kaland, amely gondolkodásra kényszeríti azokat, akik ki akarnak törni a félelmetes múzeumból.

escape-room_b1_72dpi.jpegSzeretnél többet tudni a könyvről? Kattints a képre, a kiadónál kedvezménnyel be is szerezheted!

Köszönjük, HVG Könyvek!

Érdekelnek a könyvújdonságok?

Kövess bennünket Facebookon!

Tíz kalandos csapdahelyzet interaktív rejtvényekkel

Share:

Megjegyzés küldése

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes