Ha úrrá leszel a történeteiden, úrrá leszel az életeden

Ha úrrá leszel a történeteiden, úrrá leszel az életeden, ígéri az olvasónak Kindra Hall a 21. Század Kiadó gondozásában megjelent A sztori, amire emlékezni fogsz című könyvében.

"Egy történetre mindenki felkapja a fejét."

Könyvajánló - Kindra Hall: A sztori, amire emlékezni fogsz

Nem titok, az üzleti életben a figyelemfelkeltés, a hatásgyakorlás és az átalakítás elsődleges fontosságú az eladás szempontjából. Nem elég egy terméket előállítani, ha a raktárban porosodik, színtiszta bukás. Fel kell tudni hívni rá a figyelmet, méghozzá olyan módszerekkel, amelyek során a hallgatóság nem kényszeredetten, hanem önként adja oda figyelmét. Akarja tudni, mi lesz ebből, de csak akkor, ha jó a történet.

Voltál már olyan helyzetben, amikor egy hitelkártya konstrukciót ajánlottak neked árukapcsolásként? Kamatokról, éves díjakról, gyűjthető pontokról beszéltek, te meg oda sem figyelve hadartad, hogy köszi, nem kérem. De ha az értékesítő arról mesélt volna neked, hogy mekkora luxusban volt része a repülőn legutóbbi nyaralásakor, pusztán a hitelkártyával összegyűjtött pontokért, arra azért felfigyeltél volna, nem? Hiszen "egy történetre mindenki felkapja a fejét."

A szerző, Kindra Hall, és könyve

A figyelemfelkeltés könnyedsége abból adódik, hogy a történet mesélés közös alkotói folyamat, miközben a reménybeli vevő nem tudja, hogy ő vevő lesz. Minden vállalkozás mögött van valami több, mint pusztán pénzkereseti lehetőség: ezt a többet kell elmesélni az embereknek.

Hja, hogy ez nem is olyan könnyű? Igen, így van, pláne ha a vállalkozás tulajdonosa nem lát ki a mókuskerékből. Mi lenne, ha történet nélkül be sem szállna oda?

Kindra Hall gyakorlott és (főleg) profi történetmesélő, sőt, Amerikában ismert és elismert, díjnyertes szónok, amelyről meggyőződhetsz, ha kézbe veszed és elolvasod a könyvét. Minden vállalkozónak és influenszernek elengedhetetlen forrás lehet, ha képes saját adottságaira és jellemzőire szabni a mondanivalót.

Csodafegyvernek tartják azok az olvasók, akik már belelapoztak a műbe: a szerző szépen, elméleti és gyakorlati tudást átadva, követőit óvatosan kíséri át eredményeken és buktatókon. Rávezeti őket a történetmesélés módszertanára: hogyan lehet hitelesen és egyben ragyogóan előadni valamit, ami akár vásárlásra is ösztönözhet. Példákat citál pro és kontra, a fent már említett bukásokat és eredményeket egyszerűen és közérthetően elemzi. 

És hogy mire jó a történetmesélés? Ne legyints, inkább figyelj: történetmondással rengeteg mindent el lehet érni, a vezetői kommunikáció javításától kezdve az értékesítők motiválásán keresztül a konkurencia ügyfeleinek átcsábításáig. Ez jó hír, nem? Az ennél is jobb hír, hogy a történetmondás egyszerű, tanulható készség, amit bárki elsajátíthat. A sztori, amire emlékezni fogsz megoldást nyújt bárkinek ahhoz, hogyan emelkednek ki a jók közül a legjobbak.

Milyen példákon keresztül tanít Kindra Hall? Szót ejt az Airbnb alapításáról, ahol két éhenkórász egyetemistának őrült ötlete támadt; hogyan kell a Super Bowlhoz méltó történetet fabrikálni; miért az a Sodexo története, ami; milyen rázós úton tanult meg egy leckét a McDonald's; és még sok-sok ismert és ismeretlen cég és egyén történetét citálja az olvasó elé. Neked már csak okulnod kell belőlük.
Komolyan.



A kötetet a 21. Század Kiadó bocsátotta rendelkezésünkre recenziós céllal, melyet ezúton is köszönünk!

Tetszik, amit olvastál? A borítóképre kattintva kedvezményes áron megrendelheted a kiadó honlapján!

Kövess minket a Facebookon is!

A képek a 21. Század Kiadó Facebook faláról származnak.

Szerző Kindra Hall
Fordító Novák Gábor
Kiadás éve 2021
Kötés típusa füles, kartonált
ISBN: 9786156122827
Share:

Megjegyzés küldése

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes